2013. augusztus 8., csütörtök

NAPLÓ! Családi találkozó

Nálunk minden évben szervezve van egy kis családi találkozó, idén 3 napos volt.
1.nap, péntek: fél öt körül értünk ki Szelidre. Ott mindenkinek köszöntök, aztán kimentünk segíteni a hátsó kertbe. Ott találkoztunk az egyik rokonunk angol fogadott fiával. Vicces gyerek... Úgy indított, hogy a bazinagy vízipisztolyával szétlövöldözött. Konkrétan folyt belőlem a víz. Később még lementünk kicsit úszni, aztán elkezdtük csinálni a vacsit. Volt hamburger meg tarja. Fincsi volt. Kaja után kiültem az üdülő elé egy kis padra és hallgattam a szomszédban lévő koncertet. Jól nyomták. Egy idő után odajött hozzám az egyik unokatesóm barátja és vele beszélgettem. Tök jó fej volt. Ott kint ücsörögtünk kb negyed 1-ig, aztán mentünk haza. A tesóm vezetett (nemrég kapta meg a jogsiját és utál vezetni...), de végülis mindenki túlélte.
2.nap, szombat: aznap már kimentünk délelőtt, mert mi vittük a gázkeresztet a pörkölt alá és anélkül nem tudták elkezdeni...Amíg készült a kaja lementek a tóhoz. Én nem mentem. Ottmaradtam az angol kissráccal (7 éves...sajnos :D). Vízipisztolyoztunk, fagyit ettünk... Volt már kb fél 3 mire elkészült a kaja. mindenki már nagyon éhes volt, jól is fogyott a pöri.Kaja után megint lementünk fürödni és most vittük a nyaralóhoz tartozó kajakokat is. Csakhogy visszazavartak minket. Kint volt a rendőrség, találtak egy második világháborús bombát a vízben, mindenkit kizavartak. Aztán mondták, hogy kicsit arrébb bele lehet menni a vízbe. Találtunk is egy jó kis stéget, ahol kb 160 cm-s volt a víz. Ott tudtunk ugrálni is. Aztán egy vállalkozó szellemű rokonnal elúsztam a nagystrandig (merthogy mi az ingyenes, kisstrandon voltunk). Úszkáltunk, beszélgettünk. Egész gyorsan vissza is értünk. A stégnél valami részeg csávókák bejöttek, úgyhogy mi inkább visszamentünk. Jól is tettük, mert negyed óra múlva már onnan is kizavartak mindenkit a rendőrök ahol mi voltunk. Megint jégkrémeztünk egyet, aztán beindult a zene. Perszehogy valami jó kis mulatós, hogyne. Inkább hátramentem, ott nem hallatszott a zene, csak a szomszédé, de ő legalább Katy Perryt hallgatott. Az udvarban beszélgettünk, kutyáztunk (az egyik rokon elhozta a yorkshir terrierjét) meg ittak. Bent már kelesztették a lángost. Fél tizenegykor kezdték el kisütni. Jól esett az a tejfölös, sajtos, hagymás lángos negyed 12-kor. Utána kicsit UNO-ztam a Bennel (az angol gyerek, Bence a neve) meg az anyukájával. Ben kicsit megunta 2 kör után fel is adta. Negyed kettő körül indultunk haza, ismét a tesóm vezetett.
3.nap, vasárnap: vasárnap fél 12 körül menünk ki. Nem késtünk el sehonnan, a társaság fele még ébredezett. Az egyik energiabomba-rokonnal kimentünk tollasozni a ház mellé, az árnyékba. Volt két tollaslabda. Mindkettőnek jó helye van a tetőn. Gyors játék volt. Tollas után mentünk ebédelni. A tegnapi maradék pörköltet ettük meg, alig maradt egy lábosnyi (a 25 kg- húsból...). Aztán kimentünk a strandra. Most elől maradtunk és vigyáztunk a Benre meg a Hannára (unokahúgom). Ben 1 héttel ezelőtt még bele se ment a vízbe, most meg ott merült meg ugrált...Miután visszajött az egyik felnőtt én elmentem úszni. Nem mentem el sokáig, hamar jöttem vissza. A strand után a nyaralóban a Hanna meg a Bence nintendoztak én meg rajtuk röhögtem. Ja és volt palacsinta is... :D
Egész jól letömörítettem ezt a három napot, de azért így is van mit olvasnotok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése