2013. július 26., péntek

VÉLEMÉNY! C. J. Daugherty - A Cimmeria titka

TÖRTÉNET (fülszöveg, ez esetben): Allie élete darabokra hullott szét. A bátyja eltűnt, utálja a sulit, ahova jár, a szüleitől sem számíthat megértésre… és már megint letartóztatták. Nem csoda, hogy az ősök megint új suliba küldik. De ez egyszer valami teljesen szokatlan helyre. Allie nem érti, hogyan kerülhetett a Cimmeria Akadémiára, oda, ahol a felső tízezer csemetéi tanulnak a patinás kastély festményekkel díszített falai között, vagy éppen a bálon táncolnak gyönyörű estélyi ruhában és szmokingban, kényelmükről pedig személyzet gondoskodik. A legnagyobb rejtély Allie számára mégis az Éjjeli Iskola, amelynek céljáról, működéséről és tagjairól csak a beavatottak tudhatnak.
Allie érkezését a többiek is értetlenül szemlélik, hiszen a lánynak sem társadalmi rangja, sem családfája, sem különleges képességei nem indokolják a Cimmeria Akadémiára való felvételét. Gyanakvó ellenségei mellett barátai is akadnak, de Allie rajtuk is nehezen igazodik ki. Abban sem biztos, kinek őszintébbek az érzései a két fiú közül: Sylvainnek, a jóképű francia arisztokratának vagy Carternek, a mogorva árva fiúnak. Egymást követik a különös események, melyek következtében a lányt egyre nagyobb veszély fenyegeti.
BORÍTÓ:
VÉLEMÉNY: Nagyon érdekes történet. Ezt rögtön a Cinder után olvastam és azt hittem, hogy nem ez lesz a jobb könyv. Hát tévedtem. Nagyon nagyot. Klasszisokkal jobb könyv. A történet magával ragadó és nagyon egyedi. Egyszerűen imádtam. Alliet szerintem (a letartóztatásokkal együtt is) túl kislányosnak írja le. Először azt hittem, hogy kb 13-14 éves, aha, nem. 16 évesek. Sylvain egy undorító bájgúnár, az elejétől fogva gyűlöltem és a bál után beigazolódott, hogy egy mocsok. Jotól sem voltam elragadtatva. Igazat megvallva szerintem ő is elkényeztetett kislányka, aki azt hiszi, hogy övé az egész világ. Rachel már sokkal szimpibb, kár, hogy ő csak a közepe tájt jelenik meg. Na és ott van Carter. Életem szerelme. Egyszerűen imádom, nagyon rokonszenves az elejétől kezdve. Róla nem is tudok mást írni. ♥
A történet egyszerre krimis, romantikus, kalandos és misztikus. Nem tudom, hogy az író hogyan rakott össze ennyi dolgot egy könyvbe, de nagyon tisztelem őt ezért. Ez az a könyv, amit korosztálytól függően mindenkinek ajánlok.

1 megjegyzés:

laura írta...

Szia! A blogversenyen neveztél a leghosszabb és legolvasottabb kategóriákban. Mivel a blogon nincs beszámozva és a látogatók száma sincs kitéve,ezért szeretnélek megkérni,hogy a naplós bejegyzéseket és a látogatók számát a blogom chatében írd meg. Csak két szám szükséges. előre is köszönöm. Blog: http://lauraaakritikaiesmindenmas.blogspot.hu

Megjegyzés küldése