2013. augusztus 13., kedd

NAPLÓ! Bius itthon, avagy minden a feje tetején

Az egyik volt osztálytársam, aki kiköltözött Németországba, most hazajött. Twitteren nagyon sokat beszélgetek vele és mondhatni, mióta elköltöztek jobb barátok vagyunk, mint amikor a barátság lehetősége itt volt az orrunk előtt (ő a kedves @biankasimo17). Már régen megbeszéltük, hogy amikor jönnek haza, akkor itt alszik nálunk és twitcamot is csinálunk. És sikerült is megvalósítanunk.
Vasárnap 3/4 3-kor jöttek az anyukájával. Anyukája nem akart bejönni, mert siet, ahhoz képest kint még beszélgettek az én anyukámmal 3/4 órát, de ő tudja. Miután bent lecuccoltunk, Bius felvetette az ötletet, hogy menjünk le valamelyik játszótérre ökörködni, meg beszélgetni. El is mentünk az én egyik kedvenc játszóteremhez, de meglepődve konstatáltam, hogy lebontották mióta nem jártam arra. Mivel ez egy pici folyócska mellett van, így mondtam, hogy keressünk egy stéget és ott üljünk le. Találtunk is egy aránylag ép állagút, ami elbírt mindkettőnket. Oda lecuccoltunk, ettünk, ittunk (merthogy én mindenre gondoltam és vittem chipset meg vizet), fotókat gyártottunk. Itt egy aránylag normális kép kettőnkről (én vagyok  jobboldali):

Eldöntöttük, hogy ez lesz az új törzshelyünk. Tök jól elbeszélgettünk meg azok a hülyeségek, amik ott voltak...6 óra körül jöttünk haza, és beraktuk Az éhezők viadal c. filmet. Bius még nem látta, de azt mondta, hogy tetszett neki. Persze popcorn is volt mellé, meg minden ami kell. Fél 10 körül fejeztük be és mindketten elmentünk fürdeni utána. Mivel  tesóm odaadta a laptopját, tudtunk még este is filmezni. Megnéztük a Tökéletes hang c. filmet is. Jókat röhögtünk rajta, vicces film, még sokadjára nézve is. Hajnali kettő körül mentünk aludni, reggel pedig 11 óra után ébredtünk fel. Jegeskávét csináltunk és raktunk bele amerikai csokis keksz ízű pelyhet és azt reggeliztük. (Megjegyzem, finom volt és ma is azt reggeliztem.) Mivel nem tudtunk mit csinálni, unalmunkban gyártottunk egy rakat fogyatékos képet. Itt a bizonyíték, hogy valóban szellemi sérültek vagyunk (ismét én vagyok a jobb oldali majom...):
Aztán eltaláltuk, hogy fel akarunk menni a városba, úgyhogy apuval elvitettük magunkat (lusták vagyunk, na). Bementünk 3 bizsuba is. Én vettem egy neonzöld, horgolt, virágos karkötőt és egy mandulaszínű körömlakkot, Bius meg 2 pár fülbevalót, meg kismillió rikító színű hullámcsatot. Mivel elég meleg volt, beültünk vásárlás után jégkásázni. Gyorsan megittuk, mert eléggé elolvadt...Utána elmentünk pizzázni, mert kicsit megéheztünk. Egy-egy szeletet akartunk volna enni, de mivel nem volt 2 olyan szelet, amilyet akartunk volna, egyet elfeleztünk. Szerintem egyikünk se lakott igazán jól, de éhesek se voltunk annyira. Négy körül értünk haza, Biusért meg 6-kor jöttek. Abban a két órában beültünk a tv elé és egymás telefonján trollkodtunk. Most mondjátok, hogy unalmasak vagyunk, de nagyon jól elhülyéskedtünk egymás twitterén/facebookján. Instagramra is felraktunk csomó képet...(a két különböző címszónál, 2 különböző instagramot láthattok).
Jelenleg az ágyamon fekve, laptopról blogolok, cappy pulpyt iszogatva és a képeken röhögcsélve... Nagyon jól éreztem magam ezen a két napon, remélem, hogy Bius is jól érezte magát és elolvassa ezt a bejegyzést!

1 megjegyzés:

Belle írta...

nagyon tetszik^^ tessék---> http://loveordeathbybelle.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html

Megjegyzés küldése