2013. július 20., szombat

VÉLEMÉNY! Marissa Meyer - Cinder

TÖRTÉNETRŐL: Cinder Lihn kiborg. A története a 4. világháború után játszódik és a pestis szedi az áldozatait. Rikan császár haldoklik, vajon Kai jó lesz császárnak? Cinder a város legjobb műszerésze és Kai herceg hozzá fordul megjavíttatni a droidját. Mostohaanyja, Adri megveti, hisz kiborg. De ő több egy egyszerű kiborgnál.
BORÍTÓ:
VÉLEMÉNY: Amit feltétlen tudnotok kell, az, hogy én imádom az ilyen elvont és fura könyveket...Ezt is imádtam. Jó, én melyik könyvet nem imádom?! Hát mindegy. Szóval nagyon tetszett benne, hogy az író nem félt leírni, hogy milyennek képzeli el világot a jővőben. Érdekes elképzelése van. Tetszett, hogy kicsit beleszövi a a jelent is és ezzel is létrehoz újabb fordulatokat (pl. a mai benzines kocsik is benne vannak és nagyon fontos lesz Cindernek, hogy tud róluk stb.). Érdekes, hogy a könyvben a hold és a holdon élők is nagy szerepet kapnak. Még nem olvastam egy olyan könyvet sem, ahol szerepeltek volna a földönkívüliek, de persze lehet, hogy csak én olvastam kevés könyvet...
Szerintem inkább azoknak érdemes elolvasni, akik szerették a régen a Hamupipőkét (azt persze ki ne szerette volna...) és a robotos/kiborgos könyveket is :)
Jó olvasást hozz! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése