2013. július 20., szombat

NAPLÓ! Kinga megint hozza a formáját.

Naszóval. Ma megint ügyeskedtem. Illetve tegnap. Izé mindegy, szerintem értitek. Szóval elmentem úszás edzésre. Eddig oké. Akarok átöltözni, erre rájövök, hogy nem vittem FÜRDŐRUHÁT. Kutatok a telefonom után, de természetesen azt se volt nálam. BITCH PLEASE. Kimentem a portára, de nem engedték, hogy telefonáljak. Hát jó. Elindultam haza. Gyalog. Amúgy az út biciklivel negyed óra. Elmentem a mamához és felhívtam aput, ő még jól ki is röhögött. Ittam és indultam hazafelé. Mire hazatértem a lábamat 4 (!) helyen feltörte a strandpapucs. Okééééé. Mivel volt időm és találtam pár tök jó karkötő ötletet, gondoltam kreatívkodok kicsit. Nem jött össze. Az sem. Hát akkor leültem olvasni (Cinder). Be is fejeztem a könyvet, nagyon tetszett, később írok majd arról is.
Gondoltam ma megosztom veletek újabb szerencsétlenkedésemet. További jó estét! :*
Mellesleg csatoltam egy képet az új háziállatomról, Csiguszról :D. Ő egy afrikai (achát) díszcsiga. Elvileg nagy korában 20 centis lesz. Megnézem én azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése