2013. július 11., csütörtök

NAPLÓ! Nyaralás

Balatonőszödön voltunk nyaralni a kormányüdülőbe, ezért is nem írtam egy darabig. Egy hetet voltunk. Volt ingyen vízibicikli, ingyen vitorlázás, ingyen bicikli, ingyen mozi, szóval a legtöbb dolog ingyen volt. Svédasztalos reggelink meg vacsoránk volt. A Balaton kb 15 méterre a szállástól, kilátás a szobából pont a Balcsira. Volt fürdő is, egy medence és egy jakuzzi.Sokat fagyiztunk, fürödtünk. Voltunk kalandparkban is Zamárdiban. A felnőttön mentem a tesómmal és a 7 fokozatból megcsináltunk 6,5-t. """Kicsi""" kihaltunk, de szerencsére mind a ketten ugyanott estünk le, úgyhogy nem kellett egymásra várni. Utána visszamentünk az egyik akadályhoz és a könnyítő kötélpályán lecsúsztunk. Utána végig tiszta hullák voltunk a Szandrával....Ja meg voltunk golfozni is. Hát jól elszerencsétlenkedtünk, de a végére belejöttünk. Volt egy pálya, ahol beszorult a labda és ott fetrengtünk a földön, hogy ki tudjuk szedni, de végülis sikerült. Kétszer is vízibicikliztünk kétszer is és jól le is égtem, még most is fáj. Hazafelé bementünk Szekszárdra vásárolni a Family Centerbe. Kaptam egy Mickey egeres pólót, télre egy csizmát. Utána bementünk a Tescóba kajálni, pizzáztunk. Ott is vásároltunk, de ott inkább apunak. Én meg kaptam olyan pelyhet, amiben volt Szörny RT.-s figura. Ugyebár a Tesconál kint is vannak boltok és ott is volt cipőbolt, nekem szandi kellett, úgyhogy pont kókor jött. Kaptam egy lábujjközes szandit, a tesóm, meg anyu is egy-egy szandit.
Anyaralásról nem szeretnék nagyon többet írni, hisz mégiscsak a családról szólt. :)
Azért itt egy kép nektek a kalandparkból... :D (én vagyok az, aki fehér pólóban hülye fejet végva készül az akadályra :'D)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Imádom a magán életedet olvasgatni:33 nagyon jó én leszek az első blog fangurlöd:DD<3

Gerle

pszichokinga írta...

öntözőkannám♥ mégegyszer köszönöm te kis fangirl :D

Megjegyzés küldése