2013. július 10., szerda

NAPLÓ! Utánpótlás

Búcsú volt Géderen és a Berni kihívott. Kint is aludtam nála, találkoztunk egy másik osztálytársammal, Évával is. Elmentünk dodzsemezni, mert mért ne. Hát besírtunk. Egy fiú vállig érő hajjal, női pólóban, csontig letolt nadrágban táncikált a dodzsem zenéjére. Ott dolgozott egyébként. Miután lejárt a körünk láttuk, hogy beült az egyik gyerek mellé. Szegény...Aztán feltankoltunk gumicukorból, de nem bírta sokáig a készlet. Miután felzabáltuk a gumicukikat elmentünk vattacukrozni. Azt is megettük 3 perc alatt. Omnomnomnom. Utána Hülyeségből elkezdik, hogy vegyünk lufit, mondom oké. Erre odamentek és vettek egy sponygyabobos héliumos lufit... Mivel ezelőtt volt a szülinapom, nekem adták ajándéknak. Aztán láttunk olyan műtakony izét, na olyan is kellett mindenkinek... Az enyém vérszínű, Éváé kék, a Bernié meg sárga. Mivel már elég késő volt, így visszamentünk Berniékhez. Neki van 3 kistesója és persze egyből le akarták nyúlni a lufimat. Nem hagytam magam (egyébként hazahoztam és most is itt van). Este tizenegykor lementünk vacsorázni. Sajtos kenyeret sonkával és delikáttal. Finom volt. Utána felmentünk (a padlásra, a szobájába) és kettőig beszélgettünk. Másnap a legnagyobb kistesója táborba ment, de reggel még lecsaptak egy hisztit, mert nem kapták meg a lufim. Mindezt természetesen fél 8-kor...Még vissza tudtunk aludni és délben keltünk újból. Mivel a szülei jöttek be Kalocsára, ezért mi ketten maradtunk és gitároztunk meg ebédeltünk. Náluk aznap volt disznótor, mikor mentem, úgyhogy pörköltet ettünk. Utána megcsináltunk a popcort, amit vittem hozzájuk. Hát mivel Berni nem tudta, hogy mennyire kell berakni a mikróba, ezért szénné égett... Hát kiszemezgettük a jókat, de nem volt valami finom, mit ne mondjak. Mivel nem volt popcorn, ezért nekiálltunk a tegnapi maradék gumicukinak meg a chipsnek. Mikor hazajöttek a szülei, az apukája mutatott néhány akkordot a gitárhoz meg tippeket. Tök jó fejek voltak. A 8-as busszal kellett bejönnöm, hazaértem fél kilencre kb. Itt apu felvett a buszmegbe és haza is vitt. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése