2013. június 7., péntek

NAPLÓ! Szia, Könyvtár! ♥

Ma suliban szintén nem csináltunk semmit, kb 3 órán lent voltunk az udvaron...Tök jól elvoltunk, azzal meg, aki leribancozott végülis megbeszéltük a dolgot. Volt ma is egy ballagási próba, most legalább elmondták, hogy mit kell majd csinálnunk, ki mikor jön be, megy ki. Suli után, fülemben a zenével, leültem kajálni. #teamszalonna Utána leültem tévézni, majd lassan indulnom is kellett...Anyu eldobott a könyvtárig, de sajnos csak 1/4 órát tudtam nézelődni, mert mennem kellett edzésre. Múltkor 3/4 órán át csámborogtam abban a kis kalocsai könyvtárban. Gyalog mentem, mert anyu nem tudott megvárni. Edzésen alapjában véve nem úsztunk sokat (kb 1,5 km-t, 30 kört), de végig hülyéskedtünk az egészet, mint mindig...Utána találkoztam a termál-medencében az egyik ismerősömmel, akivel már eléggé régen nem találkoztam. Edzés után, kb 20-25 percet vártam anyura, mert elfelejtette, hogy mivel apu alszik, neki kell értem jönnie...A lényeg, hogy végülis hazaértem. Azóta kb annyit csináltam, hogy feljöttem a lépcsőn és leültem gépezni. Ja, meg a macsokat is megetettem...
Nem volt valami izgalmas nap, hozzá kell szokni! éjtet ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése