2013. június 6., csütörtök

NAPLÓ! Hahi :3

Ma 3 órán tanultunk a 4-ből, de 5 lett volna, csak elmaradt. Igazából azokon az órákon sem vettünk semmi újat, összefoglaltunk, felolvastunk és ismételtünk. Mivel ugyebár a ballagási próba 2. és 6. órában volt, 1. óra után készülődtünk már lemenni, de szólt a tanár, hogy 2. órában csak a szereplőknek kell menni, 6.-ban meg mindenkinek...Mondhatom, nagyon örültünk neki (feel #havajdizsinapfény...se), de végülis sikerült rábeszélni a tanárokat, hogy cseréljenek sorrendet. A próba annyiból állt, hogy bementünk a tesicsarnokba, és leültünk annak a háta mögé, akit ballagtatunk. Így ücsörögtünk 3/4 órán keresztül, amíg a tanárok, mint a szorgos kis hangyák, fel-alá rohangáltak. Én egy nagyon kedves lányt ballagtatok, akit hittanversenyen ismertem meg, és azóta jóban vagyok vele. Suli után hazaértem és befejeztem a Katie Cat-et. Elkezdtem az Ördögi angyalok-at...és azt is fejeztem. Mindkét könyv nagyon tetszett ajánlom mindenkinek. Ezután elmentem fodrászhoz, aki nem változtatott semmit a frizurámon, csak levágta ugyanolyanra. Mikor hazaértem, egy zacskó popcorn társaságában beültem a TV elé és néztem, egészen apu hívásáig. Azért hívott, mert elkészült a fülhallgatóm és menjek el érte...Nagyon örültem, mit ne mondjak. A headset végülis műkszik, és naggggyon imádom. Mikor újra hazaértem meg kellett etetnem (fecskendővel, mint mindig) a kismacskákat. Elmentem fürcsizni, fürdőruhát próbálgattam az osztálykirándulásra (Kiskunmajsára megyünk) és most írok...
Ennyi volt belőlem mára, holnap jelentkezem! Jócca' ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése