2013. június 8., szombat

NAPLÓ! Aludjuuuuuuunk.

Ma apu úgy keltett, hogy menjek már kajálni, kész az ebéd. Pizsiben lementem és megettem egy adag makarónit. Utána megnéztem miket hozott anyu a piacról. Kaptam egy rövidnadrágos szoknyát (olyan mintha szoknya lenne, de a szoknya alatt van rövidnadrág). Kaja után próbálgattam, hogy milyen körmöket tudok összehozni. Hát a párducos nem sikerült, a zebrás ronda lett, mert nincs feketém és kékkel csináltam, egy olyan is volt, hogy ráírtam valamit, az szép is lett, meg próbáltam még puzzle-est, de az is ronda lett... Utána, mivel jó idő volt, kiültem napozni, de 10 perc után feladtam, mert felforrt az agyvizem. Úgy gondoltam elmehetnék görkorizni. Kb fél órába telt mire megtaláltam azt a ruhát, amit fel akartam venni. Szóval elmentem görkorizni. Mikor hazatértem, kint még kicsit ücsörögtem. Aztán bejöttem és ettem, meg twittereztem. Éves után befeküdtem a TV elé és még most is onnan írok. Hát ennyi volt ma.
További szép estét (de hivatalos lettem, wow :D)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése