2013. június 17., hétfő

NAPLÓ! Szekszárd és a NAGY hőség

Tegnap a családdal (+a tesóm barátnőjével) Szekszárdon voltunk. Kettő után indultunk, addig nem is csináltam kb semmit. Miután végigvártuk a 134235345 km-s sort és beértünk még helyet kellett keresnünk. Miután ez is megvolt mehettünk végre a vízbe. Természetesen a leghidegebbe mentünk be. Ott hülyéskedtünk 3-an kb 1 órát. ezután ugráltunk kicsit az ugrókövekről. Mikor kiugráltuk magunk én elmentem egyet csúszni. Szandrának és Kittynek nem volt csúszdajegye, soo csak én csúsztam. Egyből a kamikazén mentem. Utána bementünk az örvénybe. Nem volt valami nagy cucc, nem igazán sodort...Utána visszamentünk a hideg vízbe. Ezután összefutottunk apuval meg anyuval és elmentünk fagyizni. Ott is 100000 km-s sor állt és épp hogy jutott nekünk fagyi, de végülis jutott. Csendben elfogyasztottuk a fagyit, majd visszamentem csúszdázni. Utána ugráltam is még. Negyede hét körül indultunk haza, de megálltunk a Family Centerben mekizni. Én happy meal-t kaptam, chicken mcnuggets-el, sült krumplival, kis kolával és egy végtelenül ronda Törpilla plüssel. Hazafele úton végig szegény Törpillát kritizáltuk...Hazaérkezés után lementem macsot etetni, de eggyel kevesebb volt a kelleténél. Mivel sötét volt, nem mentünk már ki megkeresni, mivel a kiscica is fekete...
A reggelt meggyszedéssel és macskakereséssel kezdtem. Meg is találtuk. Meggyszedés közben ott mászkáltak mind a hárman a lábunk alatt...Az anyjuk is kicsit megetette őket végre. Miután bejöttünk, megmelegítettük az ebédet és kajáltunk. Én olvasni akartam volna, de mivel az egész ház el van sötétítve, esélyem se volt rá. Úgyhogy inkább twittereztem. Mivel később megint éhes lettem, csináltam egy adag pudingot. Én ügyes, természetesen leforráztam vele a nyelvemet...Ezután apuval meg Szandrával elmentünk boltba és vettünk fagyit. Egy pálcikás-dobozosat, meg sima pálcikásat is vásároltunk. Mindenki egyből evett is egyet. És elérkeztünk, ahhoz a ponthoz, amikor feljöttem és blogoltam.
Nyáron csak kétnaponta fogok jelentkezni,hisz úgyse történik semmi érdekes...Szerdán legkésőbb írok! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése