2013. június 15., szombat

NAPLÓ! Ballagás és egyedüllét

Tegnap volt a sulinkban a ballagás. Reggel rendesen kellett menni és volt kb 2 óránk feldíszíteni a ballagók termét. Emese meg én a fiúkkal voltunk. 5 fiú, két lány... Végülis sikerült szépen megcsinálnunk. Utána atöltöztünk és kezdődött maga a ballagás. Én voltam a narrátor. Nagyon meleg volt, meg éhes is voltam, úgyhogy majdnem leájultam a színpadról. Csak azért is kibírtam. Volt könyvosztás is. Ketten szjg kalauzt kaptak, egy lány meg szjg 1-et. Szerencsére egyből jöhettünk is haza... Összepakoltam a cuccomat edzésre, és bementünk apuval meg a tesómmal a városba. Bementünk az egyik kajáldába és bevágtam egy egész tál gyrost meg kaptam egy 'Bajnok'-os colát. Edzésen könnyűt úsztunk. Utána megint beszélgettem a Lucával és az Annával (a lányok, akikről már írtam). Nagyon jól elvoltunk, ott hülyültünk meg minden... Sajnos ezután nem haza mentem, hanem Róbertet köszönteni. Elmentem tehát oda. Viszont anyu kb 15 perc után elhívott, mert a mama hazaért és be kellett üzemelni a gépet. Nem hitte el, hogy én nem tudom megcsinálni. Nem is tudtam. Aztán még visszamentunk, de mivel volt WIFI, én elvoltam. Természetesen twittereztem (@derpvalle, @Liliana_246). Kettős érzés kerülgetett, nem tudtam, hogy nagyon kevés lesz-e az az egy év ennyi hülyével vagy pont hogy túl sok és be fogok golyózni...Tizenegy után értünk haza.
Ma egész korán, tizenegy előtt keltem. Szandra egyből ezután jött haza a piacról. Kaptam egy lila farmer rövidgatyát, meg egy fehér egyrészes rövidgatya-felsőt. Mivel már most meleg volt, kiültünk a teraszra fagyizni. Az ebéd instant lassange volt. Mivel elég kevés volt, anyu csinált utána tejberízst. Ezután megcsináltam a körmöm Gel-lackkal. Anyu meg elment osztálytalálkozóra, tesóm meg barátnőjéhez, maratonozni. Kb 6 óra óta egyedül vagyok itthon. Nem szeretek egyedül lenni, de legalább a twitteresekkel elvagyok. Közben a tv előtt punnyadok.
Hát többet, ha akarok se tudok írni, majd jelentkezem holnap-holnapután! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése