2013. június 2., vasárnap

NAPLÓ! SHK összefoglaló

Szóval péntek:
Egész napra ki voltam kérve, reggel 8 órára kellett menni a Vajashoz, az Infópulthoz. A megbeszélés után kiderült, hogy nem jó az időmérő berendezés, úgyhogy nekem kellett szerválnom egyet a tesitanáromtól. Mire megszereztem átpakolták az egész időmérő-egységet a másik oldalra, szóval konkrétan megcserélték a hajóba való beszállás és az időmérő helyét. Utána kiderült, hogy a megafon még nincs sehol, úgyhogy nekem kellett elmennem érte a hivatalba és én hülye biciklivel mentem. Mondhatom, a visszafele út nem volt valami kellemes...Megvolt a megafon, már csak az volt vele a baj, hogy nem működött. Azaz mehettem vissza az önkormányzathoz elemért, de mivel nem volt ott sem, ezért elmentünk a vaskereskedésbe. Vettünk nyolc giga-elemet, belerakosgattam és láss csudát működött. Ezek után lementem segíteni a beszállásnál, kimertük a csónakokat meg ilyenek.  Az ált. sulisoknál sajnos nem nyert a mi sulink, de 3. hellyel végzett az egyik csapat (összesen 24-ből, a mi sulinkból 5 indult), ami szerintem nagyon is jó. Sajnos időközben elkezdett esni az eső, úgyhogy a kényszerszünetben elmentünk kaját venni Jojóval (GYIÖK segítő) és természetesen bőrig áztunk. Aztán ugyanez volt a feladat a középsulisoknál is. Ott már nehezebb volt tartani a hajót. Egyébként az ált.sulisok jobb időket mentek, mint a középsulisok. Itt lényegtelen ki lett a győztes (azért megmondom, hogy a Katolikus), úgy sem tudjátok kik azok...Utána jöttek a felnőtt edzések, a legértetlenebbek, a legnehezebb és a legek-legjei. Megoldottuk, bár itt tényleg naggggggyon sokat kellett magyarázni. Egész hamar (fél hét körül) értem haza.
Szombat:
11-kor értem be az infóba, mert én szerencsétlen bent hagytam pénteken a telefonom és nem volt ébresztőm...Lemaradtam a GYIÖK futamáról. Viszont egyből mennem kellett a sátorba ügyelni az időmérős felszerelésre, mert elmentek kajálni. Csak kettőkor kezdtünk a szünet után, úgyhogy volt még bőven időnk bármit csinálni. Kata (GYIÖK, ifirefi) közben elhívott a hajókhoz ügyelni, mert akik addig ott voltak elmentek kajálni. Beültem a dobokhoz és elszórakoztattam magam, különféle ütemeket talált ki stb... Aztán jöttek vissza a többiek, szóval elmentem kajálni én is. Rántott hús volt, rizzsel. Következő futamokban is kb ezt csináltam, teljesen jól elvoltam a felnőttekkel is. Az infóban eközben kedves alpolágrmester (term. GYIÖK-ös) wc-t takarított, mert konkrétan összefosták....még a csempét is. FÚJ. Utána visszamentem és kétszer be is kellett ülnöm dobosként, és az a csapat végülis második lett. A 'díjkiosztó' után mentünk volna be az infópultba, de a securitysek alig akartak beengedni, merthogy mindjárt jön a sztárvendég és itt fog öltözni. 10000 km/h-val pakoltuk ki az összes cuccot, végülis időben kirámoltunk. A sztárvendég egyébként az Ocho Macho-volt... A Jojó véletlen benyitott hozzájuk és be is ment, mire rájött hogy nem is ott vagyunk már. Szegénynek elég gáz lehetett...Utána elmentünk (Adri, Jojó, én) kürtöskalácsozni, és közben akkorákat röhögtünk, hogy csak na. Kicsit később elmentünk megnézni a többieket, ahogy XXL-eztek és közben elhagytak 3 db cipőt. Na igen, így jár aki nem köti be... Ezzel véget is ért a szombat.
Vasárnap:
Mivel szombat este túl lusta voltam felmenni a szobámba, reggel a kanapén keltem. Rájöttem, hogy a kanapé nagyon kényelmes tud lenni, ha az alany elég fáradt...bár amúgy is tök kényelmes... Ma tulajdonképpen csak macskát etettem, olvastam (Böszörményi Gyula-Rontásűzők) és ettem. Megyek házit csinálni, bár ha jobban belegondolok, azt le tudom másolni holnap a suliban. Hogy én milyen rossz kislány lettem...
További jó bármit csinálást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése