2013. május 30., csütörtök

NAPLÓ! Sárkányhajó part 1

Huhh ma egy kis bejegyzés lesz csak, mert hüllő vagyok...ismét :(
Reggel rendesen suliba sajnos csak a matek maradt el (föci, matek, irodalom, nyelvtan, német). Nem történt semmi különös, jól elvoltunk, megkaptam a föci dicséretet a gyűjtőmunka miatt. Mindez után rohantam haza a cuccomért, meg átöltöztem, de közben rájöttem, hogy a kaja anyunál van, így vártam még kb fél órát. Mikor kimentem a SHK-ra (SárkanyHajó Kupa) még nem kezdődtek el az edzések. A mi osztálycsapatunk volt a második (nem vagyok benne, nem voltam ott amikor összeírták...), úgyhogy arra is odaértem és tudtam nézni a szenvedést. Utána beültem infópultba, zenét hallgattam, teát iszogattam, egyszóval elvoltam. Bertivel (mellettem a a másik GYermek és Ifjúsági ÖnKormányzati képviselő) elmentünk és vettünk zsepit, aztán felmentünk a mamámhoz pénzért, majd elmentünk gyrosért és újra bementem a boltba gumicukiért meg chipsért. Érdekes volt ketten enni a gyrost PITÁBAN...Berti konkrétan majdnem belefulladt mert a saláta beleakadt a fogyszabályzójába én meg kisebb röhögőgörcsök közt tudtam csak enni, de végülis megettük. Utána ismét infóztam, majd elment az áram. Fél órába telt mire visszakapcsolták, de megcsinálták. Aztán AnnaMarival (szintén GYIÖK-ös) lementem megnézni, hogy kell-e valamit segíteni, de mivel nem kellett elkezdtük együtt a harmincnapos kihívást (30 napig minden nap 5-tel több guggolás, 50-el indul)...Kicsit kihaltunk, holnap azért folytatjuk. Aztán a Kata (GYIÖK, ifjúsági referens) rájött fél kilenckor, hogy nekünk még van mára kajajegyünk egy menüre a legközelebbi étterembe. Makarónit ettünk, gyorsan betáplálkoztuk...Aztán anyu jött értem és fél 10 körül hazaértem, kismacskát etettem, fürödtem és blogoltam...
Na akkor most jó vagyok, vagy jó vagyok?! Holnap-holnapután SHK part 2-3, készülni illik ;)
jóccakát tündéhapcik :33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése