2013. június 3., hétfő

NAPLÓ! Ehhh...

Ma tényleg nem történt semmi említésre méltó...Najó azért de. Ja és új fejlemény ribanc is vagyok. Dejó nekem...Mai órarend: o.fő-i, irdalom, matek, föci (igazából biosz csak nincs több anyag), német és tesi meg hittan. Osztályfőnökin megbeszéltük az osztálykirándulást, irodalmon átlagoltunk (5-ös leszek töriből, irodalomból 4-es nyelvtanból, chh), matekon a többiek javítottak, így nekem tulajdonképpen nem kellett semmit se csinálnom, föcin továbbvettük az anyagot (Olaszország), de már csak a javítósok felelnek, németen fordítottunk meg mivel kiment a tanár a fiúk dobálóztak, tesin meg valami HungaroFitt tesztet csináltunk...HÜLLŐ. Hittanon szokás szerint játszottunk. Ja és miért vagyok ribanc? Mert annyit mertem mondani valakiről 3 (!) embernek, hogy úgy láttam MINTHA 2 szivacsos melltartó lenne rajta (ami mellesleg szerintem teljesen igaz, mert egyik napról a másikra 2x akkora lett a melle, de ez már nem az én bajom) és mikor a fülébe jutott egyből én vagyok a ribanc...Nem mondom, hogy nem vagyok hibás, de akkor is szarul esik. Ja meg egyik osztálytársamnak rövid lett a haja és alig ismertük meg (fiú). Jön be osztályba reggel erre mindenki: Kit keresel?, Hova jössz?...Erre Raul (osztály főbolondja, síkhülye) meg Hejjjjj, hát Valentiiiin :D:D. Mikor hazaértem olvastam meg macskáztam, de ennyi a mai nap semmi több...
Szép estééééét! Jócakát tündérhapcikáim! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése