2013. június 13., csütörtök

NAPLÓ! Osztálykirándulás + bolondballagás

Tegnap voltunk osztálykiránduláson. Balatonfűzfőn voltunk egy bob-, és kalandparkban. Nagyon jól elvoltunk már a buszon is. Először elmentünk a simontornyai várba. Ott nem volt semmi érdekes, olyasmi volt, mint egy múzeum. Utána mentünk tovább és megálltunk ebédelni. Kaja után kicsit lemehettünk a Balatonhoz (nem fürdeni) és ott is hülyéskedtünk majd' másfél órát. Eztán, mivel két csoport volt (a-b) ketté osztódtunk. A mi osztályunk ment először bobozni, volt másfél óránk. Én 3x ültem fel, egyszer Emesével, egyszer Bernivel, egyszer Évával. Aztán meglátogattuk a játszóteret. Bogi hallotta, hogy két kiscsaj a facebook-ról beszélget, erre odaszól nekik: jelöljetek be, Bogika Ferencz-ként vagyok fenn. (Ma írta, hogy bejelölte az egyik...) Utána mi jöttünk a kalandpark részen. Mindenki a felnőtt haladó szinten ment, ami után már csak a profi volt. Kicsit kihaltunk a végére. Volt mindenféle mászós, ugrálós, lebegős, egyensúlyozós feladat. Nagyon tetszett, a segítők (Csilla néni és Zsolti) is tök jó fejek voltak. 2 embert kellett leszedni, egyet, mert rosszul lett, egyet mert nem bírta tovább (Olívia, Anna). Én végigcsináltam, és egyszer sem estem le. A segítők elneveztek A nap hősének, bár nem tudom miért, de tök jól esett. Ja meg az egyik segítő nem jegyezte meg a neveket és én lettem a Törpördög. Utána, tisztára lefáradtan, remegő kezekkel, felmásztam egy mászófal legtetejére és megcsöngettem a kis csengőt, ami a tetején volt. A mászás előtt még csúsztam egyet, egy olyan csigás valamin, hogy felcsatoltak, ellöktek és egy drótkötélen csúsztam, mint ahogy a filmekben szokták. Nagyon élveztem. Utána még csináltunk egy rahedli csoportképet és indultunk haza. Hazafelé megálltunk fagyizni. Vettünk fagyit és leültünk a cukrászdában. Tök jól elbeszélgettünk. Ezután már tényleg mentünk haza, de mivel a b-sek választottak helyet, mindenki össze-vissza ült...Nagyon rossz volt, mert 3/4 utón nem volt társaságom. Nem mintha nagy bajom lenne a b-sekkel, csak nem szoktam velük beszélgetni. Fél kilenc körül értünk haza, mindenki úgy, mint egy hüllő...Persze nekem még macskát kellett etetnem. 11 körül mentem aludni.
Ma reggel hüllőfáradtan találkoztunk a suliban, mindenki izomlázzal felszerelkezve. Első órában ballagási próbán voltunk, ahol én leszek a narrátor/speaker. Megkaptam a szövegem és nagyjából átnéztük a műsort. Második órában ('matekon') jöttek be a bolondballagók. Először jöttek be a 8.b-sek. Tölük kaptam kismillió puszit, rúzsos szájjal természetesen. Tele volt a fejem rúzsfoltokkal. Utána jöttek az a-sok. Tőlük szerencsére nem kaptam puszit, ők csak egy ének erejéig maradtak nálunk. A c-sek től nem puszit, hanem egy kék maszatot kaptam. Az ő 'műsor'-uk elég gyengére sikeredett. Harmadik órában megint próba volt, de most csak a szereplőknek, azaz nekem is. Kipróbáltuk, hogy kinek hol kell majd állnia, hogy mindenki elférjen majd a színpadon. Negyedik órába is elhúzódott a próba. Mire odaértem, pont végeztünk és mentünk ki az udvarra. Elnyúltunk egy árnyékos szinten és ott röhögtünk egymáson. Ötödik órában a taanár keménykedni akart, de nem jött össze neki, mert végülis elengedett minket. Rebivel jöttem haza, a biciklim hátsó ülésén...Kb dél előtt 10 perccel értem haza és egyből kimentem a holnapi ballagáshoz zöld növényeket gyűjteni. Összegyűjtöttünk egy egész szemeteszsáknyit. Be kellett vinnem a tesómmal a suliba. Később elmentem a Szandrával (ő a tesóm) könyvesboltba, és mivel még volt időnk beültünk jégkásázni is. Miután hazaértem, körmöt reszeltem-festettem.
Szerintem most lesz bőven olvasnivalótok, holnap valószínűleg jelentkezem valamikor. Addig is jó semmittevést! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése