2013. június 11., kedd

NAPLÓ! DÖK nap

Ma a suliban Diák-ÖnKormányzati nap volt. A téma a reneszánsz volt. Lehetett hajat fonatni, gyöngyöt fűzni, bőrkarkötőt készíteni, várat építeni, beugrót nézni, totózni, mesét hallgatni, pajzsot készíteni (utolsó kettő csak az alsósoknak) stb... Én csináltam egy bőr karkötőt, amit, mit ne mondjak, elég nehéz volt elkészíteni. Eltelt vele kb 1 óra. Utána nyaggattam a többieket, hogy csináljunk nyakláncot is, gyöngyből. Erre a Rebi (jóban vagyok vele 1. óta, jó barátnőm) odanyomja a kezembe az övét: Tessék! Akkor mehetünk? Indultunk is volna, de a TV-sek nem így gondolták. Mivel a sulinkban az egyik tanár is a KalocsaTV-nél dolgozik és ő ismer engem színjátszóról, engem interjúvolt meg. Megcsináltuk cirka 5 perc alatt, utána mehettem is. Felsétáltunk az osztályba, ott hülyéskedtünk, ettünk, ittunk. Ezután lementünk és be akartuk fonatni a hajunkat, de még nem voltak ott. Inkább kimentünk megnézni a 'divatbemutatót'...Eléggé érdekesen  voltak felöltözve (reneszánsz kori ruha term.), de legalább volt bátorságuk kiállni a népek elé, és leégetni magukat. Utána visszamentünk a hajfonóhoz, de már elég nagy sor állt. Végülis közben jött 3 másik nő (tanárok) akik hajat fontak. Nekem, mivel rövid a hajam, nem nagyon tudtak mit csinálni, de végülis csak kihoztak abból is valamit. Hajfonás után lementünk a tesiterembe és néztük a beugrót. A beugrósok a kalocsai gimiből voltak. Nagyon vicces volt ez az egész beugró, jó sokat röhögtünk rajta. Bár nem meglepő ha azt nézzük, hogy az osztály főbolondja is melletted ül...Ezek után volt még valami Mátyás király-kori ebédkóstoló is. Annyiból állt a kaja, hogy egy félbe vágott lepénybe raktak valami pörköltszerűséget (mert ugye paprika még nem volt...) Miután megettük, még kicsit beszélgettünk a többiekkel. Megyünk föl a cuccokért, beléptünk az osztályba és mi fogad? A padok, székek felborogatva, minden tiszta sár, mindenhol papírfecnik. Hát igen a fiúk hozták a formájukat, mit ne mondjak...Mikor hazaértem befeküdtem a tévé elé és megvártam apuékat, akik Halason voltak, mert a tesóm érettségizett. Ők hazaértek és mentünk is a mamához, mert megérkezett a laptopja. Mivel nincs rajta op.rendszer nem nagyon tudtunk vele mit kezdeni, de elvileg holnapra már jó lesz...Ezután még el kellett gyors menni boltba, mert holnap ugyebár osztálykirándulás lesz. Bevásárlás után hazajöttünk és ebédeltünk (kb 5 óra volt). Kaja után bepakoltam a holnapi kirándulós cuccomat és elmentem macskát etetni. Már fel tudnak jönni (mivel pincében vannak) a lépcső tetejéig. Ezután fürödtem, levagdostam a körmeim és kicsit tévéztem még. És mostmár itt tartunk, és írom a blogocskámat...
Remélem sokan olvassátok ezt a blogot, és megköszönném, ha hirdetnétek kicsit, mert nem valami nagy a blogom híre sajnos...Nektek pedig köszönöm, hogy olvassátok és remélem tetszik ez a kis újítás (betűtípus, oldalsáv szín)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése