2013. június 4., kedd

NAPLÓ! Olvasós nap ^^

Szóval ma suliban kb nem csináltunk semmit, matekon hozott be rejtvényt és azt csináltuk, tesin 2000 m-t futottunk, nekem 14.30 lett...Hát igen nagyon szar vagyok tesiből. Infón gépezni lehetett, de én inkább kiolvastam a Rontásűzőket. Hazafelé megvártam pár osztálytársam és együtt mentünk haza, aztán Rebihez (oszt.társam) bementem egy órára és ott hülyéskedtünk, meg videókat néztünk (snape, snape, severus snape, dumbledor). Hazamentem és ettem. Elkezdtem a Katie Cat, mint a macska c. könyvet és már olvastam is belőle 100 oldalt...Twittereztem (@derpvalle, @stics_lover) és most írok, tv-zés közben. Jajj majdnem kihagytam. A szülinapom 23-án lesz, de apuéktól már most kaptam egy kis elő-ajándékot. Egy olyan headset-et, ami fülre akasztos, vagy hogy mondjam... Annyi vele a bajom, hogy nagyon rövid a zsinórja (max 20 cm.).
Nagyjából ennyi lenne a mai nap, további szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése