2013. június 5., szerda

NAPLÓ! Hülye ballagás

Ma csak egy órán tanultunk. A többin mindenki azt csinált amit akart....Én zenét hallgattam és olvastam. Kajaszünetben bejött az o.fő és kiírta, hogy holnap nem 1. órában lesz a ballagási próba (mi ballagtatunk), hanem 2. és 6. órákba. Ez mind szép és jó csak annyi a bökkenő, hogy nekünk holnap alapból 5 óránk lett volna, ami még jól is jött volna ki, csak az a baj, hogy aki az utolsó órát tartja, nem lesz itt. Szóval 4 óránk lesz, de vissza kell menni 6.-ra. Mondhatom, mindenki majd kicsattant az örömtől. Utolsó órában semmit sem csináltunk, de nem akart minket hazaengedni a kis gonosz, ezért beszélgettünk, meg ilyenek. Végülis elvoltunk, csak haza is mehettünk volna... Mivel ma az utolsó óra elmaradt (ezért volt az utolsó az utolsó előtti), ezért Emese át tudott jönni kicsit kismacskázni. Megsimiztük őket, aztán beszélgettünk is, de utána mennie kellett a mamájához, mert ott kajál majdnem minden nap. Utána twittereztem és mennem is kellett edzésre (úszok). Edzés előtt tök jól elhülyéskedtünk Mikivel (oszt.társam, edzéses), ugráltunk meg minden. Edzésen meg azon foglalatoskodtunk, hogy ki tud lefeküdni rendesen a víz aljára, mintha TV-t nézne...Edzés után átmentem a termálba és az 5.-esekkel beszélgettünk, és tök kedvesek, meg jó fejek. Nagyon sokat röhögtünk azalatt a negyed óra alatt. Aztán kimentem és mivel apu jött is értem kocsival, mentem is. Apuval elvittük a fülesem 'megjavítani' mert nem jó a csatlakozója az enyémbe és apu egyik ismerőse ki tudja javítani, elvileg...Itthon olvastam, meg twittereztem, szokás szerint.
Na mentem macskázni éjtet tündérhapcik! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése