2013. június 21., péntek

NAPLÓ! Lazy week ;)

Igazából nem történt semmi. Olvastam. Tv-ztem. Gépeztem. Ettem. Ittam.
Szerdán volt az évzáró. Mivel az osztályfőnököm nem volt itt, gyorsan végeztünk. 4 db 4-esem lett. Kaptam ajándékkönyvet, de nehogy azt higgyétek, hogy mi is SzJG-t kaptunk...Mi ilyen A Földünk vagy Fedezd fel a Világot! című könyveket kaptunk. Csütörtökön elkezdtem egy könyvet. Nem tetszett, abba is hagytam. 10 év fölött ne olvassa senki a Hetedik szoba-t. Utána egész nap a tesóm új telefonját próbálgattam, alkalmazásokat töltögettem stb... Ma Szandra keltett fél 11-kor, hogy menjünk el a telefontokjáért. Elmentünk a városba kb 35 fokban biciklivel. Majd' lerohadtunk róla. Besétáltunk az üzletbe és persze hogy rosszat rendelt ezért nem volt tok...Hazaértünk és beültünk a tv elé. Kb negyed 3-ig ott ültem, aztán jött anyu és hozta a kaját. Töltött káposzta volt. Elvileg. Ha nem tudom, hogy annak kéne lennie, biztos, hogy nem találom ki...De ehető volt. Utána tűztem is könyvtárba. Utána mentem is edzésre. Szerencsére sikerült rábeszélni az edzőt, hogy had ússzunk azt amit akarunk, úgyhogy egész edzésen mellúszásoztam... Utána Domival (ő is edzésre jár, jó barátnőm) kicsit bementünk a termálba, majd mentem is haza. Ahogy mentem volna be az ajtón, hopp egy kiscica. Jólvan. Megfogtam levittem, de csak az az egy van lent. Na akkor kimentem ma macskát vadászni. Az egyik hamar meglett, odajött hozzám. A másikért át kellett mennem a szomszédba... Összeszedtem mindet, jöhet a fagyiiiiiiiiiiiii. Anyu csinált ilyen ház cuccot és tök fincsi. Meggyes VOLT és finom.
Háááát izékebizéke ennyi a heti adag, majd nyáron főleg könyvvéleményekkel fogok jelentkezni, meg sztorikkal, hisz úgy sem történik velem sok érdekes dolog, ha mégis, majd megírom. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése