2013. június 24., hétfő

NAPLÓ! Heppy börsztdéj.

Szombaton egész nap nem csináltam semmit, csak anyuékkal voltam boltban és kaptam egy zacskó pillecukrot, így 14. szülinapomra, ami 23-án volt. 'Aznap' fél háromkor feküdtem le és már reagáltam is a köszöntésekre, merthogy volt pár jelentkező, aki első akart lenni. Mielőtt lefeküdtem olvastam egy tök jó könyvet, mindjárt arról is kiteszem a véleményt.
 Vasárnap egész hamar, negyed 11-kor felkeltem és anyuék is egyből felköszöntöttek. Kérdezték, hogy milyen tortát szeretnék, én meg mondtam, hogy nem kell torta, mert nem akarok elhízni. Ez most így hülyén hangzik, de az elmúlt 2 hétben leadtam 1,7 kg-t és nem szeretném visszahízni, de szerintem sikerült már... Végülis fagyitortám lett, amit kb 3 perc alatt elpusztítottunk. Aztán apu megkérdezte, hogy mit kérek szülinapomra, de nem tudtam mit mondani. Szerintem a végén úgyis könyv lesz a vége. Anyu erre annyit mondott, hogy majd elmegyünk hétfőn (azaz ma) valamit venni. Viszont az egyik barátnőm már hívott mára, hogy menjünk ünnepelni a városba, üljünk be fagyizni/sütizni/jégkásázni. Úgyhogy kedden megyünk. Délutánra be is fejeztem a könyvet. Utána tv-ztem és chipset zabáltam...Éljenek a 14 évesek.
Ma negyed 12-kor keltem, végre kialudtam magamat. Nem is öltöztem fel, pizsiben mászkáltam, mert nem akartam a városig 2x öltözködni. Lusta vagyok én ahhoz...A Szandrával kajáltunk és utána készülődtem is, de Berni (egyik legjobb barátnőm) írt egs sms-t, hogy lekéste a buszát és csak később tud jönni, viszont már lógott az eső lába. Úgyhogy írtam neki, hogy ne jöjjön, majd máskor, ha városban mászkálós idő lesz. Szóval akkor mára is maradt a tévé előtt punnyadás és a kismacskaetetés. Mint minden nap. Kicsit rosszul éreztem magam amiatt, hogy a szülinapomon se volt más a programom, de ez van...
További jó semmittevést, hozzá itt egy kis zene, nehogy zene nélkül maradjatok! ;) ♥

1 megjegyzés:

kaktusz írta...

Boldog sz.napot így utólag:)<3
Nikii:) (@ImDirectioner06 a Twitterről:D)

Megjegyzés küldése