2013. június 10., hétfő

NAPLÓ! Hétvégeeeee

Vasárnap nem tudtam írni, mert anyu szakdogát írt...Szóval aznap is gondoltam, hogy kéne valamit csinálni, úgyhogy felhívtam Emesét. Megbeszéltük, hogy kimegyünk a játszótérre. Most én voltam a soros, nekem kellett fizetni a kaját. El is mentünk a boltba, de zárva volt, soo megúsztam. A vasárnapról kb ennyit.
Ma nekünk nem volt suli, mert a tanároknak osztályozó-értekezletük volt. Délelőtt átjött a mama és megrendeltük neki a laptopot. Nem hiszem, hogy fogja tudni használni is, de ő akarta, úgyhogy áldásom rá. Egykor találkoztam (ismét) Emesével, és elmentünk 'vásárolni'. Megjegyzem mindketten utálunk csak úgy nézelődni a ruhaboltokban és shoppingolni. Tudtuk, hogy mit akarunk venni. Be is mentünk mindkét bizsuba. Az elsőben nem volt szép körömlakk. A másodikban találtunk fekete töredezőset, azt Emi meg is vette. Utána átmentünk a Rossmann-ba. Ott én vettem egy türkizkéket (bár inkább zöldes, mint kék) és egy sötétben világítósat, Emese meg egy ilyen libafos  zöldet. Utána átmentünk Emsuékhoz. Kerestünk neten pát makett-alaprajzot, a sulis feladathoz. Én a tesójával, Annával kb 3/4 óra alatt megcsináltam egy tök egyszerű kis templomot, neki meg két és fél órába telt. Utána megcsináltuk a körmöket és az Emese töredezőse tök jól néz ki azzal a libafos színűvel. Utána láttuk az osztálycsoportban a kiírást, hogy nem Majsára megyünk osztálykirándulásra, hanem Balatonszárszóra, a kalandparkba...Még örülnék is neki, ha nem 2 nappal a kirándulás előtt szólnának, de így is van olyan ember, aki nem nézi a facebookot és neki jó kis meglepi lesz holnap... Egyébként már fürdőruhát is vettem, de mindegy. Ott volt egy kis vita, mert nekem nem tetszett, de a többi lány örült, mert így ők is részt vehettek a programokon. Nem fogták fel, hogy nekem a bejelentés nem tetszik és a hellyel semmi bajom. A kis IQ harcos osztálytársam.
Többet nem nagyon tudok írni, úgyhogy jó olvasását! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése