2013. május 29., szerda

NAPLÓ! Köszönöm Kompetencia!

Szóóóóval ma volt a kompetencia, de mivel 7.-es vagyok, én nem írtam...Viszont elmaradt az 1. és 2., valamint 6. órám is. Első órában egyik kedvenc tanárunk (Adrien néni, németes) jött be és azt mondta, hogy azt csinálunk, amit akarunk. Én konkrétan aludtam, szó szerint...Második órában a nagyonnemkedvelt tanárnő jött be és ott is azt csinálhattunk, amit akartunk, egy feltétellel: ne beszélj... Érdekesen telt az óra, mit ne mondjak. Harmadik órában német volt. Rendesen tanultunk, sajnos, de egy-kettőnek muszáj, különben megbukik. Negyedik órában kémia TZ. Nagyon nehéz volt, remélem meg lesz a 4-es, bár tök mindegy, mert ha egyes akkor 3.6, ha ötös 4.4 lesz az átlagom. Hát megírtam, sikerül, ahogy sikerül.Ötödik órában egészségtan. Csomóan tartottak kiselőadást, hogy meglegyen a min. 3 jegy, köztük én is. A fiúk természetesen szétröhögték az agyukat (már ha valaha volt is nekik olyanjuk), mert a védekezés és a kamaszszerelem is téma volt. Még mindig nem értem mi ezen a vicces, de ők tudják...Utána lett volna egy nyelvtan és könyörögtünk Adrien néninek, hogy beszélje már rá a Zsirén-t (Irénke néni, magyar, töri), hogy elmaradjon és sikerült neki. Mivel elmaradt az óra Emese (egyik legjobb barátnőm) eljött hozzánk kismacskázni. Megetettük őket fecskendőből és ittak mint a fene. Utána pihenésképpen felmentem tvityóra (twitter, Kingaszleng) és beszélgettem pár emberrel (@biankasimo17, @Viktória_FL). Megvártam anyut, mert ő hozta a kaját (rántotthús, krumplipüré, desszertnek fagyi). Utána pakoltam és mentem úszásra. Mit ne mondjak, elég sokat úsztunk...Viszont utána jó volt pihenni a termálba.Ismét hüllő vagyok.
Köszönöm, hogy elolvastátok!
Ennyi volt a mai adag, mentem gitározni/olvasni. bye-bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése