2013. május 28., kedd

NAPLÓ! A fellépes és az első iromány

Szóval, amit tudni kell: Kinga a nevem, 13 éves vagyok, eléggé ügyetlen és mindenképpen én vagyok én...
Ma volt a színjátszós előadásunk (mellesleg a főszerep bevirít), így eléggé eseménydús nappal indítok. Bár ha belegondolok, nem volt valami nagy dolog.
Reggel egyből a színházba mentem, megcsinálták a hajam (igen, fodrász...), felöltöztem 'jelmezbe' (rövidnadrág, pólóval, hosentroglival és térdig felhúzott csíkos zoknival). Először az alsósoknak adtuk elő, simán ment, röhögtek, cukik voltak, elbasztuk.Aztán jött a kemény dió. A felsősök, azaz az osztálytársak. Mindenkit kiröhögtek, jóhogy...Már jobb volt, mint a kicsiknél, de még mindig nem az igazi. A végén kaptunk egy kis tortát és még vagy 13436513453754153x elpróbáltuk az elrontott jeleneteket és ezt felvette a TV. Utána interjút csináltak velünk és mindenki mehetett, amerre látott az esti előadásig.
Én közben, mivel most lesz a városi szintű sárkányhajó, amiben szervező vagyok, elmentem felénekelni (!) a mi kis 'himnuszunkat'. Mit ne mondjak, az autotune sokat fog segíteni, az biztos...Ezután rohantam haza a cuccomért, és irány a felnőtteknek szóló előadásra. Ott már mindenki nyugis és lámpaláztalan volt...Gyors eljátszottuk és ismét kaptunk tortáááát. Ezután öltöztünk (persze, hogy arra a hülye zenére hülyéskedtünk közben és 'szexisen' táncoltunk...najó, inkább röhejesen) és mentünk pakolni. 1/4 nyolckor értem haza...Szerintem nem kell mondanom hogy hulla vagyok, de mivel én általában a hulla helyett hüllőt mondok így hüllő vagyok...
Ennyit mára, holnap jelentkezem :)
Így néztem ki az előadáson (semmi ok az aggodalomra, sosem öltözködnék így...amúgy még szerencse, hogy nem látszik a gyönyörűséges hajzatom :DDDD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése