2013. augusztus 14., szerda

MÁSODIK DÍJAM! egy nap kettő, wuhuuuuu

Jajj, nagyon kis cukik vagytok, hogy egy nap alatt két díjat is kapok :') 
SZABÁLYOK:
11 dolog rólam
11 válasz
11 kérdés
11 bloggernek tovább küldeni

11 dolog rólam:
-szeretem a rockzenét
-fura vagyok
-nem vagyok szerelmes
-szeretem, ha valami színes
-szeretem az állatok
-most fogom kezdeni a 8.-at
-imádok olvasni
-jó tanuló vagyok
-el szeretnék egyszer jutni Moszkvába (és még Londonba, meg L.A-be)
-nyáron alig csináltam valamit
-nemszeretem a nyarat, csak a szünet miatt

11 kérdés:
1. Mi a kedvenc számod?
- Ellie Goulding - Burn
2. Mi a csengőhangod?
-kinél mi, de az általános a Rihanna - Right Now
3. Mi vagy ki az, amiért/akiért bármit megtennél?
-család, közeli barátok
4. Mikor kezdtél el blogolni?
-az előző blogom tavaly nyáron, de azt töröltem, ezt május végén
5. A legjobb barátnőd olvassa a blogod?
-tudja, hogy létezik, de nem hiszem, hogy rendszeresen olvasná
6. Hány osztálytársad van?
-20, velem együtt 21-en vagyunk az osztályban
7. Van valami poszter a faladon? 
-a parafatáblámon vannak a posztereim
8. Hány blogot olvasol?
-vessetek meg, de rendszeresen egyet sem...bár most találtam 2 ígéretes prológust, azokra kíváncsi leszek
9. Szeretnél majd elköltözni, vagy életed végéig Magyarországon akarsz lakni?!
-egyetem után szeretnék elmenni
10. Ki a kedvenc énekesed?
-Demi Lovato
11. Boldog vagy?
-is-is

11 kérdés:
1.: Mi a  legrosszabb tulajdonságod?
2.: Hol voltál utoljára a saját házadon kívül?
3.: A szüleid meddig engednek nyáron a városban bóklászni?
4.: Szerelmes vagy most?
5.: Melyik a kedvenc filmed?
6.: Ki a kedvenc színészed?
7.: Szeretsz olvasni?
8.: Hol lennél most legszívesebben?
9.: Milyen fajta zenét hallgatsz (pop, rock, country, r n' b stb...)?
10.: Szereted a osztályodat vagy legszívesebben lecserélnéd?
11.: Kutya vagy macska?

11 blogger, akinek továbbküldöm (folyamatosan bővülő lista)



1 megjegyzés:

Nitardis írta...

Kinga. Ez már a harmadik lesz! :)
http://zoldholdudvar.blogspot.hu/2013/08/konfettieso-hulljon-ala-dijat-kaptam.html

Megjegyzés küldése